Pentru a primi produsele la prețul anterior, vă rugăm să contactați imediat Departamentul de Relații Clienți de luni până vineri între orele 9:00 - 17:00. Consultanții noștri cu plăcere vă vor ajuta să modificați prețul, în funcție de schimbul pe care doriți să îl realizați, astfel încât să mențineți prețul anterior.
Pot schimba produsul pe care l-am primit (de exemplu, pentru o mărime mai mare sau o culoare diferită)?
Procesul de schimb se realizează pe baza returnării produsului pe care doriți să îl schimbați, în formă intactă (așa cum l-ați primit de la noi), urmată de plasarea unei noi comenzi pentru produsul dorit. De aceea, aveți toată libertatea privind schimbul pe care doriți să îl faceți (puteți alege alt model, altă mărime sau culoare), fiind vorba de o comandă nouă.
Este posibilă înlocuirea unui singur articol dintr-un compleu (pentru o mărime mai mică sau mai mare)?
În ceea ce privește compleurile (seturile de îmbrăcăminte), clientul trebuie să trimită înapoi întregul compleu și să plaseze o comandă pentru unul nou la www.renee.com.ro, pentru mărimea dorită. Procedura este aceeași ca și pentru înlocuirea unui singur produs.
Se poate schimba un produs nou primit cu defect sau diferit de comandă?
Uneori, se poate întâmpla ca produsul primit să fie defect sau să nu fie conform cu comanda plasată. În acest caz, aveți dreptul de reclamare a acestui produs. Puteți solicita returnarea sumei plătite pentru achiziționarea lui sau înlocuirea produsului cu unul fără defect sau conform cu comanda.
Înlocuirea produsului defect cu unul nou se poate realiza doar pe baza returnării produsului reclamat (magazinul urmând a vă returna întotdeauna contravaloarea acestuia), fără a fi folosit, în formă intactă (așa cum l-ați primit de la noi), urmată apoi de plasarea separată a unei noi comenzi pentru produsul dorit, aceasta urmând a fi achitată și procesată în aceleași condiții ca orice comandă nouă.
Vă vom rambursa și costurile de returnare a coletului dacă reclamația este acceptată.
Dacă vă interesează înlocuirea produsului cu unul nou, neapărat contactați Departamentul nostru de Relații Clienți (info@renee.com.ro). Pentru a face o reclamație cu privire la un produs, completați formularul online.
Utilizatorii care nu sunt autentificați vor accesa formularul după ce au furnizat numărul comenzii din care face parte produsul reclamat, precum și adresa de e-mail. Un utilizator conectat o poate face cu ușurință direct din contul său, selectând comanda corespunzătoare din listă.
După selectarea produsului, selectați din listă tipul acțiunii (în acest caz: reclamație - produs nou), precum și motivul. După ce ați vizualizat indicațiile privind adresa de returnare a produsului reclamat, introduceți datele pentru rambursare și la final validați datele dvs. de contact și adresă. La final, trebuie doar să aprobați și să trimiteți formularul.
Important! Produsele trebuie trimise înapoi în ambalajul lor original (folie sau cutie, cu codurile de bare aferente) și cu etichetele de pe el intacte. Dacă nu îl aveți, imprimați, completați și puneți formularul de reclamație în coletul cu produsul reclamat.
Adresa de returnare:
Paxy – pentru magazinul renee
Tel. 0723 362 596 Str. Ogorului, nr. 3G (depozit FAN Courier) loc. Oradea, 410554
jud. Bihor, România
Atenţie! Coletele trimise cu plata la livrare (pe cheltuiala magazinului) nu vor fi acceptate!
Dacă nu puteți depune o reclamație online, imprimați, completați și împachetați formularul de returnare și trimiteți-l împreună cu produsul reclamat. Trimiteți pachetul la adresa de mai sus.
Important! Pentru a vă putea rambursa costurile de expediere în cazul unei reclamații acceptate, vă rugăm să trimiteți Departamentului de Relații Clienți fotografii sau o scanare a confirmării trimiterii coletului, unde se poate vedea cu ușurință suma plătită.
Câte produse dintr-o comandă pot fi schimbate?
Nu există nicio limită a numărului de produse care pot fi înlocuite.
Returnarea
Cum se efectuează un retur?
Produsele pot fi returnate în termen de 14 de zile de la data primirii comenzii. Pentru a declara un retur, completați formularul online.
De acest formular pot beneficia toți clienții care dețin un cont online înregistrat în magazinul nostru, dar și cei care nu dețin. Clienții înregistrați au acces la toată lista de comenzi efectuate, în vreme ce cei neînregistrați, după completarea adresei de e-mail și a numărului comenzii, vor vedea doar datele ei.
Selectați produsul pe care doriți să-l returnați, după care marcați pe listă tipul solicitării și motivul returului (nu e obligatoriu, însă vom fi recunoscători dacă îl furnizați). În cazul în care comanda a fost achitată la livrare, asigurați-vă că furnizați datele de cont necesare pentru a putea efectua rambursarea banilor. La sfârșit, aprobați returul.
Rețineți! Produsele trebuie trimise înapoi în ambalajul lor original (folie sau cutie, cu codurile de bare aferente) și cu etichetele de pe el intacte. Dacă nu îl aveți, imprimați, completați și puneți formularul de retur în coletul cu produsul pe care doriți să îl înapoiați. Acest lucru va ajuta la identificarea produsului returnat.
Adresa de returnare:
Paxy – pentru magazinul renee
Tel. 0723 362 596 Str. Ogorului, nr. 3G (depozit FAN Courier) loc. Oradea, 410554
jud. Bihor, România
Atenţie! renee nu acceptă coletele trimise cu plata la destinatar(pe cheltuiala magazinului). Astfel de colete vor fi refuzate și returnate în mod automat clientului.
Magazinul va transfera clientului banii pentru retur în cont sau pe card în termen de 14 zile calendaristice de la primirea și acceptarea returului în depozitul din Polonia. Dacă returul a fost declarat online și coletul de retur a fost trimis fără întârziere (nu mai târziu de următoarea zi lucrătoare după înregistrarea online) la adresa din Oradea, timpul de returnare a banilor va fi calculat din momentul înregistrării retragerii din contract. Pentru bunurile returnate ulterior următoarei zile lucrătoare (ce succede momentul retragerii din contract prin înregistrarea online a returului), termenul de returnare a banilor se calculează din momentul înregistrării și acceptării returului în depozitul vânzătorului din Polonia (Marysin). Dacă plata pentru comandă a fost realizată online, în avans, rambursarea banilor către client se va face automat, în același mod (pe cardul din care a fost achitată comanda). Dacă plata pentru comandă a fost realizată la curier (ramburs), clientul în mod obligatoriu trebuie să furnizeze un număr de cont (online, în momentul înregistrării returului sau pe formularul de retur, dacă nu va iniția returul online). În acest cont renee va transfera echivalentul sumei cuvenite pentru retur (comisioanele bancare vor fi suportate de către renee).
Câte produse pot returna?
Nu există restricții, puteți returna câte produse doriți. Este suficient să le marcați pe formularul online sau pe formularul de retur. Nu este necesar sa adăugați motivul returului, însă indicarea lui ne va ajuta să îmbunătățim calitatea produselor și serviciilor noastre.
renee oferă retur gratuit?
În acest moment, magazinul online renee nu oferă retur gratuit de la adresa clientului la adresa depozitului partenerului nostru (FAN) din Oradea.
Costul coletului de retur de la client la Oradea îl suportă clientul, iar costul expedierii coletului din Oradea la destinația finală (depozitul din Polonia), îl suportă renee.
Recomandăm clienților trimiterea coletului prin curier (nu acceptăm coletele expediate prin Poșta Română, deoarece nu sunt livrate la adresa finală).
Alegerea firmei de curierat care să realizeze returul îi aparține clientului, însă e important de reținut că e obligatoriu să primească de la curier un AWB, care îi va permite urmărirea traseului coletului retur. Recomandăm păstrarea acestui document de expediere (AWB) până în momentul realizării returului.
Important: renee nu acceptă coletele trimise cu plata la destinatar. Astfel de colete vor fi refuzate și returnate în mod automat clientului, care va trebui să achite taxele de transport pentru tur-retur.
Pot returna pachetul cu plata la destinatar (pe cheltuiala magazinului)?
renee nu acceptă coletele trimise cu plata la destinatar. Astfel de colete vor fi refuzate și returnate în mod automat clientului, iar magazinul nostru nu va suporta astfel de costuri.
Pot returna produsul fără ambalajele originale?
În situațiile excepționale, produsul poate fi returnat fără ambalajul original. În acest caz, pentru a identifica returnarea, tipăriți formularul de retur (care poate fi descărcat din contul clientului sau din e-mailul de confirmare a expedierii comenzii), completați-l și introduceți-l în colet.
De asemenea, pe site-ul nostru găsiți un formular-tip (îl puteți imprima sau transcrie manual).
Ambalajul nu trebuie să conțină coduri sau simboluri, mai ales dacă provine de la un alt produs cumpărat de pe www.renee.com.ro
La ce adresă trebuie trimis coletul de retur
Coletul cu bunurile returnare trebuie expediat la adresa de mai jos:
Paxy – pentru magazinul renee
Tel. 0723 362 596 Str. Ogorului, nr. 3G (depozit FAN Courier) loc. Oradea, 410554
jud. Bihor, România
Pot returna produse din diverse comenzi într-un singur colet?
Da, clienții pot returna într-un singur colet produse din comenzi diferite, însă în acest caz este necesară imprimarea fiecărui formular primit cu comenzile respective, marcarea produselor returnate în formularul corespunzător fiecărui produs returnat și împachetarea formularelor împreună cu produsele.
Cât timp am pentru a efectua returul?
14 zile calculate din momentul primirii coletului cu comanda.
Pot returna produsul după termen?
Magazinul www.renee.com.ro nu acceptă trimiterea coletelor înapoi după perioada de returnare.
Cum trebuie completat formularul pentru retur?
Recomandăm folosirea formularului online. Nu este numai cea mai rapidă metodă, dar și evităm greșeli și probleme privind lizibilitatea scrisului. Dacă aveți cont, în fila „Comenzile mele”, identificați comanda și accesați panoul de returnări.
Dacă nu aveți un cont, conectați-vă la panoul de retur introducând adresa de e-mail utilizată în timpul plasării comenzii și numărul comenzii respective.
După ce accesați panoul, alegeți din listă produsele care vor fi returnate bifând căsuța dedicată fiecăruia, apoi selectați tipul de acțiune (Retur) și motivul (nu e obligatoriu, însă apreciem dacă ni-l oferiți). Dacă pachetul a fost achitat la livrare, furnizați numărul de cont în locul desemnat și asigurați-vă că datele introduse sunt corecte. Dacă ați achitat comanda prin PayU, banii pentru retur vor fi trimiși în contul dvs. tot prin intermediul PayU. La final, tot ce mai trebuie să faceți este să aprobați returnarea și să urmați instrucțiunile de împachetare și expediere (pe care le veți primi și în e-mailul de confirmare a înregistrării declarației de retur).
Dacă nu puteți sau nu doriți să înregistrați returul online, vă rugăm să utilizați formularul de retur tip document imprimat și completat. Puteți să-l descărcați din contul clientului sau din e-mailul trimis ca și confirmare a expedierii comenzii. Identificați produsul pe formular și marcați motivul returnării cu o bifă (nu este necesar sa adăugați motivul returului, însă indicarea lui ne va ajuta să îmbunătățim calitatea produselor și serviciilor noastre). De asemenea, puteți utiliza un exemplu de formular disponibil pe website-ul nostru (în acest caz, imprimați-l sau transcrieți-l manual). La final, vă rugăm să semnați lizibil documentul și să-l puneți în coletul dumneavoastră de retur.
Unde pot găsi formularul de retur?
Fiecare client primește formularul de retur atașat e-mailului trimis de renee cu notificarea de predare a coletului conținând comanda către firma de curierat. De asemenea, clienții cu cont îl pot descărca direct din detaliile comenzii respective. Pe site-ul web al magazinului sunt disponibile pentru descărcare și imprimare și formulare – tip de returnare sau reclamație (în secțiunea dedicată Returnării sau Reclamației).
De ce formularul pentru retur nu a fost trimis o dată cu comanda?
Ne pasă de mediul înconjurător, motiv pentru care am decis să reducem utilizarea hârtiei. De altfel, din ce în ce mai multe firme renunță la imprimarea și trimiterea documentelor de acest tip în colete, motivate de dorința de a diminua emisiunea de gaze și impactul negativ al acestei practici asupra planetei noastre. Bineînțeles, punem la dispoziția clienților factura și formularul de retur în formă online (mail, cont client sau formular tip de descărcat de pe website).
Cum pot verifica statusul returului?
Orice client autentificat poate verifica ușor starea returnării în contul său (secțiunea Retururile mele). De asemenea, puteți verifica starea expedierii returului, prin intermediul site-ului web al curierului cu care ați trimis coletul. Este suficient să introduceți numărul conosamentului (AWB) pe pagina sa (de obicei se află sub codul de bare). De îndată ce vom efectua transferul banilor în contul dvs., vă vom informa prin e-mail.
În cât timp renee trimite banii pentru produsul returnat?
În decurs de 14 zile calendaristice, calculate de la data înregistrării și acceptării returului în depozitul nostru, magazinul renee va returna banii.
În ce formă clientul primește banii pentru retur?
Dacă plata pentru comandă a fost realizată online, în avans, suma aferentă returului va fi rambursată clientului în același mod în care a fost efectuată plata (pe cardul din care a fost achitată comanda). Dacă plata pentru comandă a fost realizată la curier, clientul în mod obligatoriu trebuie să indice un număr de cont (online, în momentul înregistrării returului sau mai jos, dacă nu va folosi formularul online). În acest cont renee va transfera echivalentul sumei cuvenite pentru retur (comisioanele bancare vor fi suportate de către renee).
Pot returna costume de baie sau lenjerie?
Nu este posibil. Conform prevederilor OUG nr. 34/2014, renee are dreptul de a refuza returul, în cazul în care produsele sunt deteriorate sau prezintă semne de utilizare sau curățare, precum și de a nu accepta, din motive de igienă, returul produselor de tip: costum de baie, lenjerie intimă, măști de protecție a feței, ciorapi, colanți, ș.a.m.d., (Art 16 Lit. e) din OUG nr. 34/2014).
Ce am de făcut în cazul în care am primit un produs cu defect sau neconform cu comanda?
În această situație, aveți dreptul de a depune o reclamație. Recomandăm forma online. Dacă nu doriți sau nu puteți reclama online, atunci folosiți forma clasică (imprimați, completați și trimiteți formularul de reclamare împreună cu produsul reclamat). Toate detaliile sunt descrise în secțiunea dedicată de pe website-ul magazinului: Reclamație - Produs nou
Dacă vă interesează înlocuirea produsului cu unul nou, fără defecte, vă rugăm să informați Departamentul nostru de Relații Clienți (info@renee.com.ro)!
Magazinul returnează și costurile legate de livrarea comenzii?
În cazul unei renunțări complete la contract (clientul returnează toate produsele achiziționate), în același timp cu echivalentul produselor returnate, clientul va primi și echivalentul celei mai ieftine forme de livrare disponibilă în magazinul renee la momentul în care a plasată comanda. Dacă pentru comanda respectivă livrarea a fost (sau putea fi gratuită) sau în cazul unei renunțări parțiale la contract, costurile legate de livrare nu vor fi returnate.
Pot anula returul pe care l-am declarat online? Cum?
Desigur. Un retur deja declarat poate fi anulat direct din panou, în secțiunea Retururile mele (pentru clienții conectați) sau accesând panoul direct din e-mailul primit ca și confirmare a depunerii reclamației prin linkul „Gestionați declarația” (toți clienții au această posibilitate).
Pot modifica returul pe care l-am declarat online? Cum?
Modificarea unui declarații de retur deja depuse nu este posibilă: mai întâi trebuie să anulați declarația activă și să înregistrați alta nouă.
Reclamații
Cum se reclamă un produs folosit?
Clientul care are cont renee și a fost autentificat în momentul plasării comenzii, poate depune o reclamație direct din contul clientului. Este suficient să alegeți comanda corespunzătoare din listă. După alegerea produsului, selectați tipul cererii și motivul reclamației din lista derulantă, apoi atașați 3 fotografii ale produsului. Dimensiunea maximă a unei singure imagini este de 5 MB.
Dacă reclamația se referă la încălțăminte, vă rugăm să ne trimiteți o fotografie a tălpii, una a defectului, precum și o fotografie care să prezinte produsul în întregime; dacă reclamația se referă la îmbrăcăminte, vă rugăm să ne trimiteți două imagini care să prezinte defectul, precum și o fotografie care să prezinte produsul în întregime.
Pe baza imaginilor trimise, Departamentul nostru de Reclamații va analiza declarația dvs. și vă va informa prin e-mail cu privire la pașii următori.
Dacă doriți să reclamați un produs utilizat și nu aveți cont în magazinul nostru, puteți declara reclamația trimițând un e-mail la adresa: info@renee.com.ro Atașați formularul de retur completat precum și o fotografie a tălpii, una a defectului și o fotografie care să prezinte produsul în întregime (pentru încălțăminte), respectiv două imagini care să prezinte defectul și o fotografie care să prezinte produsul în întregime (pentru îmbrăcăminte). Mesajul e-mail nu poate depăși 20 MB. Declarația va fi analizată de către Departamentul nostru de Reclamații, care vă va informa prin e-mail cu privire la pașii următori.
Cum să procedez în cazul în care am primit în comandă un produs cu defect sau neconform?
Ocazional se poate întâmpla ca produsul primit să aibă un defect sau să fie neconform cu comanda. În acest caz, aveți dreptul la reclamarea acestui produs. Puteți solicita returnarea sumei plătite pentru achiziționarea lui sau înlocuirea produsului cu unul fără defect sau conform cu comanda. Înlocuirea produsului defect cu unul nou se poate realiza doar pe baza returnării produsului reclamat (magazinul urmând a vă returna întotdeauna contravaloarea acestuia), fără a fi folosit, în formă intactă (așa cum l-ați primit de la noi), urmată apoi de plasarea separată a unei noi comenzi pentru produsul dorit, aceasta urmând a fi achitată și procesată în aceleași condiții ca orice comandă nouă. Dacă ați primit un produs nou ce prezintă defecte, vă încurajăm să luați imediat legătura cu Departamentului de Relații Clienți și să ne expediați un e-mail cu fotografii ale defectului, o fotografie a produsului în întregime, precum și o fotografie a tălpii (în cazul încălțămintei) la adresa info@renee.com.ro urmând a vă ghida în cel mai scurt timp cu privire la următorii pași de parcurs.
Dacă vă interesează înlocuirea produsului cu unul nou, fără defecte, vă rugăm să informați Departamentul nostru de Relații Clienți (info@renee.com.ro).
Utilizatorii care nu sunt autentificați, vor accesa formularul după ce și-au furnizat numărul comenzii și adresa de e-mail. Un utilizator autentificat poate face acest lucru cu ușurință direct din contul său, selectând comanda corespunzătoare din listă.
După alegerea produsului din comandă, selectați din listă tipul cererii (în acest caz: reclamație - produs nou) și motivul. Apoi introduceți datele pentru rambursare și validați datele personale și de adresă. La final, este suficient să trimiteți formularul de reclamație. Recomandăm să citiți cu atenție informațiile privind pașii următori prezentați imediat după trimiterea reclamației (care sunt incluse și în e-mailul cu confirmarea declarației ce îl trimite renee).
Important! Produsele trebuie trimise în ambalajul lor original ; dacă nu îl aveți, imprimați, completați și puneți formularul de reclamație în coletul cu produsul reclamat.
Adresa la care trebuie trimise produsele reclamate este:
Paxy – pentru magazinul renee
Tel. 0723 362 596 Str. Ogorului, nr. 3G (depozit FAN Courier) loc. Oradea, 410554
jud. Bihor, România
Atenţie! Coletele trimise cu plată ramburs (pe cheltuiala magazinului) nu vor fi acceptate!
Care sunt cerințele privind imaginile (fotografiile)?
- dimensiunea maximă a unei singure imagini este de 5 MB;
- dacă reclamația se referă la încălțăminte, vă rugăm să ne trimiteți o fotografie a tălpii, una a defectului, precum și o fotografie care să prezinte produsul în întregime;
- dacă reclamația se referă la îmbrăcăminte, vă rugăm să ne trimiteți două imagini care să prezinte defectul, precum și o fotografie care să prezinte produsul în întregime;
- în cazul declarării reclamației prin e-mail, mesajul nu poate depăși în total 20 de MB.
Unde pot găsi formularul de reclamare?
Formularul de reclamație nu este necesar în cazul unei reclamații online.
Excepții: - dacă reclamați un produs nou și nu aveți ambalajul original al produsului, atunci trebuie să îl descărcați, imprimați, completați și trimite împreună cu produsul reclamat;
- dacă reclamați un produs folosit prin e-mail, atunci este necesar să atașați la acest mesaj e-mail, alături de fotografiile defectului, și formularul de reclamație completat.
Formularul de returnare joacă și rol de formular de reclamare, deci este suficient să îl descărcați din contul clientului sau din e-mailul primit cu informația privind trimiterea comenzii de către renee. De asemenea, puteți folosi și un formular-tip disponibil pe website-ul nostru.
Cum se verifică statusul unei reclamații depuse?
Veți primi de la noi un e-mail cu informații privind reclamația aprobată, și încă unul care va confirma ordinul de transfer către contul dvs. În plus, dacă aveți un cont în magazinul nostru, puteți verifica oricând starea reclamației direct în fila ”Retururile mele” din contul dvs. Dacă nu ați primit niciun mesaj, vă rugăm să contactați Departamentul de Relații Clienți.
După cât timp se realizează transferul de bani pentru o reclamație acceptată?
Rambursarea se va face în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data examinării și acceptării reclamației.
Voi primi informații cu privire la examinarea reclamației?
În cazul unei reclamații cu privire la un produs nou, decizia privind plângerea clientului nu este luată până în momentul în care pachetul cu produsul reclamat nu este livrat la depozitul nostru din Polonia (Departamentul de Reclamații trebuie să examineze, mai întâi, produsul).
Dacă reclamația va fi acceptată, clientul este informat prin sms și e-mail.
În cazul produselor folosite, după primirea plângerii, Departamentul pentru reclamații poate decide să vă solicite trimiterea de fotografii suplimentare sau expedierea către noi a produselor reclamate.
În cazul unei reclamații acceptate, clientului i se returnează și costurile de livrare?
În cazul unei reclamații aprobate, magazinul rambursează costurile clientului pentru produs, livrare și expediere. Rambursarea costurilor de livrare nu va fi realizată în cazuri excepționale, de genul: clientul a beneficiat de retur gratuit (pe cheltuiala magazinului) sau magazinul nu a solicitat clientului trimiterea produsului.
Deoarece clientul trimite coletul cu produsul reclamat pe cheltuiala sa, în mod obligatoriu trebuie să trimită magazinului renee și o confirmare de expediere a pachetului, unde costul expedierii să fie vizibil, sub formă de fotografie, la adresa de e-mail info@renee.com.ro, iar în titul e-mailului să fie trecut numărul comenzii.
Coletul trebuie trimis înapoi de pe teritoriul României. Rambursarea maximă pentru transportul plătit de dvs. este de 25 de lei.
Se poate anula o reclamație online? Cum?
Bineînțeles. Reclamația declarată poate fi anulată direct din panoul de retururi și reclamații, din fila ”Retururile mele” sau trecând la panou direct din e-mailul primit ca și confirmare a depunerii declarației.
Se poate modifica o reclamație online? Cum?
Modificarea unei reclamații declarate se poate efectua doar prin anularea solicitării depuse și înregistrarea unei noi reclamații.
Utilizăm module cookie, precum și alte tehnologii, pentru ca site-ul nostru să fie sigur și de încredere. Având în vedere clienții noștri, dorim să măsurăm eficacitatea acestuia și să asigurăm o mai bună personalizare a experiențelor de cumpărături și a reclamelor. În acest scop, colectăm date despre utilizatori, precum și privind comportamentul și dispozitivele acestora. Puteți decide ce date doriți să partajați cu noi - pentru a face acest lucru, accesați Setați preferințele. Vă puteți ajusta (schimba) preferințele în orice moment. De asemenea, puteți lăsa doar setările tehnice necesare pentru funcționarea corectă a site-ului nostru - pentru a face acest lucru, faceți clic pe Refuzați. Dacă selectați Accept, acceptați acest fapt și sunteți de acord ca noi să partajăm aceste informații cu părți terțe, cum ar fi partenerii noștri de marketing. Pentru mai multe informații, consultați Politica de Confidențialitate.
Setările modulelor cookies
Pentru a putea oferi servicii la cel mai înalt nivel, mulțumită performanței optime a aplicației, integrării cu rețelele sociale precum și în scopuri de marketing, vă recomandăm să consimțiți la utilizarea cookie-urilor pentru setările recomandate, pe deplin. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment.
Aceste module cookies sunt esențiale pentru funcționarea site-ului nostru web. Fără a le salva, ar fi imposibil să vizualizați paginile website-ului nostru. Acestea sunt folosite, printre altele, pentru a menține sesiunea între server și dispozitivul utilizatorului după conectarea la site-ul web; ne permit, de asemenea, să îmbunătățim conținutul pe care îl oferim pe site-ul nostru
Aceste module fac posibilă partajarea conținutului nostru prin intermediul rețelelor sociale (de exemplu, Facebook, Twitter). Nu controlăm aceste cookie-uri, deoarece acestea sunt salvate de platformele concrete utilizate de vizitatorii paginilor noastre.
Aceste module ne permit să creăm reclame mai potrivite nevoilor dvs. și, pe de altă parte, ne permit să limităm numărul acestor reclame (numai persoanelor interesate de oferta noastră). Mulțumită faptului că urmăresc numărul de clicuri, aceste module sunt, de asemenea, utilizate pentru a determina eficacitatea reclamelor noastre și pentru a adapta aceste reclame la nevoile audienței noastre.
Datorită acestor module, putem cunoaște numărul de persoane care vizitează site-ul nostru web și putem verifica modul în care vizitatorii noștri navighează între elementele individuale ale website-ului. Acest lucru ne permite să identificăm tipul de conținut cel mai solicitat și să ne îmbunătățim paginile oferind conținutul pe care îl caută vizitatorii. Oferim date demografice anonime partenerilor noștri, cu care cooperăm în domeniul adaptării conținutului paginilor web la așteptările audienței (utilizatorilor).
Căutați după imagine
Căutați un produs care v-a atras atenția? Furnizați-ne o fotografie a acestuia și vom găsi unul similar pentru dvs.
Glisați și plasați imaginea aici
sau
Adăugați o imagine
Recenzii verificate
Renee
4,9/5
Recenziile noastre sunt obținute dintr-o sursă externă și provin de la Cumpărători. Datorită acestui fapt, puteți avea certitudinea că la born2be veți găsi doar recenzii autentice ale produselor.