Apres ski - Sparkle in the Snow! -20% la colecția de iarnă cu RENEEGIRLS CLUB COD: APRES

Expedieri și livrări

Informații complete privind costul și termenul livrării le veți găsi pe: https://www.renee.com.ro/costul-si-durata-livrarii
Informații privind situația în care magazinul oferă livrare gratuită sau nu, precum și condițiile acordării ei, le găsiți pe: https://www.renee.com.ro/costul-si-durata-livrarii.
În momentul de față, comenzile de la www.renee.com.ro se efectuează numai pe teritoriul României.
Suntem un magazin online, iar vânzarea produselor noastre se efectuează doar prin livrarea lor. Nu există posibilitatea de a cumpăra și ridica produsele dintr-un magazin staționar.
Puteți plasa o comandă pentru 10 produse odată. Dacă doriți mai multe produse, va trebui să realizați o comandă separată.
Există posibilitatea de a modifica adresa de livrare sau de a redirecționa comanda prin intermediul Departamentului de Relații Clienți (telefon, e-mail). Pentru modificarea datelor din comandă este necesar să oferiți numărul comenzii și noua adresă de livrare.

Țineți minte că redirecționarea coletului nu este posibilă atunci când comanda a fost deja predată firmei de curierat de către depozitul nostru din Polonia.
Termenul de livrare poate fi verificat pe pagina firmei de curierat. După trimiterea pachetului din depozit, veți primi de la renee un e-mail cu confirmarea expedierii comenzii, în care va fi inclus și un link pentru urmărirea comenzii, care vă va ajuta să aflați termenul planificat al livrării. Rețineți: acest link va fi activ după aproximativ 24 de ore de la data primirii e-mailului de la noi, deoarece coletul este transportat din Polonia în România și, doar după înregistrarea coletului cu comanda dvs. în sistemul curierului român local, linkul va deveni activ. Pentru clienții care au cont, linkul este disponibil și în fila ”Contul meu > Comenzile mele> Urmărire”.
Nu avem posibilitatea de a grăbi realizarea comenzii, deoarece procesul este automatizat, iar comenzile sunt realizate in ordine cronologică. Reamintim că metoda plății aleasă de către dvs. are influență asupra termenului de livrare.
Agentul firmei de curierat livrează comenzi doar în cursul zilelor lucrătoare, de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor și nu livrează produsele renee în weekend. Curierii au program de lucru specific. Dacă vă interesează o anumită oră, vă rugăm să furnizați informații în notele de livrare (la plasarea comenzii), însă în același timp, vă rugăm să rețineți că acest lucru nu garantează faptul că o anumită companie de curierat oferă livrare pentru o anumită oră. Informațiile furnizate în comentarii sunt doar o formă de notificare către curier că în acest interval orar sunteți disponibil(ă) la adresa indicată. De asemenea, puteți să încercați să vă înțelegeți cu agentul curier privind ora de livrare (îl puteți contacta telefonic, deoarece firma de curierat vă informează în timp util prin e-mail și sms privind ziua livrării și datele de contact ale curierului).
Informațiile privind statusul comenzii vor apărea după scanarea acesteia de către firma de curierat română, deci linkul de urmărire va fi activ după aproximativ 24 de ore de la data primirii lui, deoarece coletul este transportat din Polonia în România și acolo predat firmei de curierat locale, care îl va scana și, din acel moment, veți putea urmări traseul coletului până ajunge în mâinile dvs.
Numărul de urmărire poate fi verificat dând click pe "URMĂRIȚI COMANDA" în mesajul e-mail trimis după expedierea coletului din depozitul din Polonia sau în linkul de urmărire din contul renee (făcând clic pe opțiunea ”Urmăriți” din comanda care vă interesează). Îl mai găsiți și în informația trimisă direct de firma de curierat română (e-mail, sms).
Curierul nu are obligația de a apela clienții înainte de livrare, însă în realitate deseori curierii sună clienții. În orice caz, firma de curierat trimite un mesaj SMS sau e-mail cu numărul de contact al agentului curier și informațiile necesare pentru livrarea planificată, deci clientul are posibilitatea de a prelua inițiativa și de a apela singur curierul.
Curierul FAN va încerca să livreze pachetul în următoarea zi lucrătoare. Abia după două încercări nereușite, pachetul va fi returnat expeditorului. De aceea, pentru a crește șansele ca a două tentativă de livrare să fie cu succes, vă recomandăm să contactați curierul și stabiliți detaliile privind aceasta. Curierul Cargus va efectua o încercare de livrare. În caz de livrare eșuată, coletul va fi returnat la cel mai apropiat punct Cargus, iar de acolo va fi trimis înapoi expeditorului.
Adresa de facturare sau adresa de livrare sunt prezentate pe factura emisă pentru comandă exact așa cum le furnizați dvs. în momentul plasării comenzii.

Aveți nevoie de mai multe informații?

Trimiteți-ne un mesaj cu întrebarea dvs.
Scrieți-ne aici
Puteți să contactați telefonic Departamentul nostru de Relații Clienți
Linie telefonică deschisă: Luni-Vineri 9:00 - 17:00
Exceptând zilele libere legale